Lista producentów samochodów dostępnych w bazie.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Pozostałe kategorie zostaną przefiltrowane zgodnie z Twoim wyborem.
Lista modeli samochodów dostępnych w bazie. Wybierają
c jeden z nich
powodujesz przefiltrowanie pozostałych kategorii. W nawiasie podano oznaczenie serii produkcyjnej lub generację samochodu.
Wyjaśnienia użytych terminów:
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
benzyna - auta zasilane benzyną
benzyna / CNG - auta zasilane benzyną lub gazem ziemnym
benzyna / LPG - auta zasilane benzyną lub gazem płynnym propan-butan
benzyna / elektr - auta hybrydowe, wyposażone zarówno w napęd spalinowy jak i elektryczny diesel - auta zasilane olejem napędowym
Dostępne pojemności skokowe silników przy danym filtrze.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
"cabrio" - samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet, posiada rozkładany dach, twardy bą dź miękki,
"cabrio-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem otwartym typu kabriolet lub z miękkim dachem, przypomina samochód terenowy i umożliwia jazdę w terenie,
"compact-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"compact-suv" - komfortowy samochód z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"compact-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: 4,2 m - 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i do trzech rzędów siedzeń,
"coupe" - samochód z dwudrzwiowym nadwoziem trójbryłowym,
"coupe-cabrio" - samochód z nadwoziem dwudrzwiowym, posiada sztywny, wieloczęściowy i składany dach chowany w bagażniku,
"fastback"- samochód z nadwoziem dwubryłowym typu zamkniętego, posiada płynnie opadają cą linią dachu aż do tylnych świateł auta,
"hatchback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą tylną klapę szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"kombi" - samochód o wydłużonej tylnej części nadwozia dwubryłowego, zwykle przeznaczonej na bagaż,
"kombivan" - samochód o nadwoziu pośrednim pomiędzy vanem a kombi, duża część bagażowa, tylne drzwi zazwyczaj przesuwne,
"liftback" - samochód z jedno- lub dwubryłowym nadwoziem typu zamkniętego , posiada dużą , mocno pochyloną tylną klapę z szybą (trzecie, czwarte lub pią te drzwi),
"mid-crossover-suv / crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: powyżej 4,6 mm) może posiadać pewne cechy samochodu terenowego, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mid-suv / suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: powyżej 4,6 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-crossover-suv" - samochód o nadwoziu samonośnym, łą czy w sobie cechy wielu klas (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ), może posiadać pewne cechy samochodów terenowych, np. napęd 4x4, w praktyce przeznaczony do jazdy co najwyżej po drogach gruntowych,
"mini-suv" - komfortowy samochód sportowo-użytkowy z nadwoziem przypominają cym samochód terenowy (długość nadwozia: poniżej 4,1 m ) z ramą nośną lub ramą zintegrowaną , umożliwia jazdę terenową ,
"mini-van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: poniżej 4,2 m ), posiada dużą przestrzeń bagażową i dwa rzędy siedzeń,
"off-road" - samochód o tradycyjnym kanciastym nadwoziu charakterystycznym dla samochodów terenowych, z pełną rama nośną i układem napędowym, umożliwia sprawne poruszanie się w terenie,
"pick-up" - samochód posiadają cy skrzynię ładunkową , która znajduje się bezpośrednio za kabiną pasażerską ,
"roadster" - małe dwumiejscowe auto z miękkim dachem przypinanym do karoserii bą dź składanym do bagażnika,
"roadster-coupe" - małe dwumiejscowe auto ze sztywnym wieloczęściowym dachem składanym do bagażnika,
"sedan" - samochód z trójbryłowym zamkniętym nadwoziem o wyraźnie oddzielonym przedziale silnikowym i bagażowym,
"targa" - samochód z nadwoziem zamkniętym, posiada zdejmowalną część sztywnego dachu,
"van" - samochód o wysokim, jednobryłowym nadwoziu (długość nadwozia: powyżej 4,6 m), posiada dużą przestrzeń bagażową i zazwyczaj trzy rzędy siedzeń.
Wyjaśnienia użytych terminów:
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
A - auta mini, najmniejsze pojazdy. Auta typowo miejskie, przeznaczone do jazdy na krótkich dystansach. Długość nadwozia od 2,5 do 3,6 m.
B - auta miejskie. Samochody miejskie przeznaczone również na trasę poza miastem. Długość nadwozia od 3,6 do 4,0 m.
C - auta kompaktowe oraz "premium" czyli kompakty w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,0 do 4,4 m.
D - auta klasy średniej (rodzinnej) oraz auta "premium" czyli auta rodzinne w cenie aut o klasę większych. Długość nadwozia od 4,4 do 4,8 m.
E - auta klasy wyższej. Długość nadwozia od 4,8 do 6,0 m.
F - auta luksusowe.
G - auta sportowe. Samochody wyraźnie prezentują ce swój sportowy charakter.
H - auta typu kabriolet, oraz samochody typu cabrio-coupe.
I - auta terenowe i SUVy, czyli samochody rekreacyjno-terenowe.
K - auta wielozadaniowe typu van. Nadwozie jednobryłowe. Posiadają sześć, siedem lub osiem siedzeń w maksymalnie trzech rzędach.
PICK-UP - auta posiadają ce skrzynię ładunkową , która znajduje się zaraz za kabiną pasażerską .
Wyjaśnienia użytych terminów:
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Boxer 4 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie czterech cylindrów,
Boxer 6 - tłokowy silnik spalinowy o przeciwsobnym układzie sześciu cylindrów,
elektryczny silnik synchroniczny,
R 2 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym dwa cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 3 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym trzy cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 4 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym cztery cylindry usytuowane są w jednym rzędzie,
R 5 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym pięć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
R 6 - silnik rzędowy - tłokowy silnik spalinowy, w którym sześć cylindrów usytuowanych jest w jednym rzędzie,
silnik Wankla - silnik spalinowy z tłokiem obrotowym,
V 4 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po dwa cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 5 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach (w jednym rzędzie dwa, a w drugim trzy cylindry), ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 6 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 8 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po trzy cylindry ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 10 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po pięć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
V 12 - silnik widlasty - tłokowy silnik spalinowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach po sześć cylindrów ustawionych względem siebie pod pewnym ką tem i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 8 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 4 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 12 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 6 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy,
W 16 - silnik podwójnie widlasty - tłokowy silnik spalinowy, zbudowany z dwóch połą czonych jednostek V 8 i napędzają cych jeden wspólny wał korbowy.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
"automatyczna" - skrzynia biegów w pełni automatycznie zmieniają cą przełożenia wraz ze zmianą obcią żenia silnika pojazdu, zwalniają c użytkownika z konieczności manualnej ich zmiany, do tej grypy należą : skrzynie hydrauliczne, skrzynie hydrauliczno-elektryczne, skrzynie hydrauliczne ze sterowaniem elektronicznym oraz skrzynie bezstopniowe,
"manualna" - skrzynia biegów wyposażona w sprzęgło obsługiwane nogą za pomocą pedału, co daje kierowcy kontrolę nad przenoszonym na napędzaną oś momentem obrotowym, oraz w obsługiwaną ręcznie dźwignię zmiany biegów,
"zautomatyzowana" - skrzynia biegów, w której zmiany przełożeń dokonuje się poprzez zmienienie pozycji drą żka zmiany biegów (tak jak w skrzyni manualnej) lub naciśnięcie odpowiednich łopatek przy kierownicy, bez naciskania sprzęgła. Pracą takiego systemu steruje mikroprocesor, który automatycznie włą cza sprzęgło w momencie, kiedy kierowca zmienia biegi lub rusza z miejsca, do tej grupy należą również skrzynie dwusprzęgłowe, np. DSG,
Wyjaśnienia użytych terminów:
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
"Comprex" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe, nie należy mylić tego doładowania z turbosprężarką,
"kompresor" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu jednej lub kilku sprężarek, które napędzane są mechanicznie od silnika, albo z użyciem dodatkowych silników elektrycznych,
"turbo" - doładowanie silnika spalinowego przy użyciu sprężarki lub kilku sprężarek, którę napędzane są energią spalin z silnika,
"kompresor i turbo" - doładowanie silnika spalinowego, realizowane zarówno przy użyciu jednej lub kilku sprężarek mechanicznych oraz jednej lub kilku turbosprężarek.
Wyjaśnienia użytych terminów:
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
"4x4" - auto, w którym napędzane są wszystkie koła,
"przedni" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi przedniej,
"tylny" - auto, w którym napędzane są tylko koła osi tylnej.
PORÓWNAJ SAMOCHODY OSOBOWE
TWORZENIE RANKINGU SAMOCHODÓW - KROK PO KROKU
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.
Krok 1 - wybierz kryteria filtrowania, np. PRODUCENT, MODEL, itd., aby utworzyć pierwszy filtr.
Krok 2 - dodaj kolejny filtr klikając przycisk z napisem DODAJ NASTĘPNY lub przejdź od razu do kroku 3.
Krok 3 - kliknij przycisk PORÓWNAJ poniżej zostanie wygenerowany wybrany ranking samochodów.
Uwagi:
- możesz utworzyć maksymalnie pięć filtrów dla jednego rankingu;
- możesz usunąć dowolny filtr przyciskiem z opisem USUŃ FILTR;
- chcąc zbudować nowy ranking usuń dotychczasowe warunki filtrowania, kliknij na przycisk z napisem USUŃ WSZYSTKIE lub odśwież stronę;
- filtrowanie danych potrzebnych do zbudowania rankingu może zająć nawet kilkanaście sekund.